De meest voorkomende vragen op een rijtje

  • 1. Bestellen

    • Als ik een VPS bestel, hoe snel is deze dan opgeleverd?
    • Heb ik een account nodig om klant te worden?
    • Heb ik op mijn VPS een datalimiet?
    • Ik verwacht een grote piekbelasting, kunnen jullie dit aan?
    • Ik verwacht op specifieke momenten piekbelasting, hoe kan ik dit afvangen?
    • Ik wil een ander besturingssysteem installeren dan aangeboden wordt, wat nu?
    • Is adulthosting toegestaan?
    • Kan ik meerdere IP-adressen krijgen?
    • Kan ik mijn VPS up- en/of downgraden?
    • Kan ik mijn VPS zelf samenstellen?
    • Kan ik ook producten bestellen vanuit het buitenland?
    • Leveren jullie ook een SLA bij een VPS?
    • Leveren jullie ook SSL certificaten?
    • Leveren jullie ook Windows als besturingssysteem?
    • Maken jullie ook snapshots of back-ups?
    • Welke betaalingsmethoden accepteren jullie?
  • 2. Control panel

    • Hoe kan ik mijn diensten beheren?
    • Ik ben het wachtwoord van mijn control panel account kwijt, wat nu?
    • Ik ben mijn twee-staps-verificatie code kwijt en kan nu niet meer inloggen op het control panel, wat nu?
    • Kan ik iemand anders toegang geven tot mijn account?
    • Kan ik twee-staps-verificatie inschakelen in het control panel?
  • 3. Administratieve wijzigingen

    • Hoe kan ik mijn VPS opzeggen?
    • Hoe wijzig ik mijn gegevens
    • Kan ik de BTW laten verleggen?
    • Kan ik het e-mailadres voor de facturen wijzigen?
    • Kan ik ook een eigen verwerkersovereenkomst met jullie afsluiten?
    • Waar kan ik de verwerkersovereenkomst terugvinden?
  • 4. Factuur

    • Hoe krijg ik de factuur?
    • Ik kan mijn factuur even niet betalen, wat nu?
    • Waar kan ik mijn facturen vinden?
  • 5. Support

    • Hoe kan ik een snapshot terugplaatsen?
    • Hoe kan ik een storing melden?
    • Hoe kan ik jullie toegang geven tot mijn VPS om mij te helpen een probleem op te lossen?
    • Hoe leveren jullie support/ondersteuning?
    • Ik heb inhoudelijke ondersteuning nodig met mijn applicatie en/of besturingssysteem. Kunnen jullie mij helpen?
    • Leveren jullie buiten jullie openingstijden ook support/ondersteuning?
    • Mijn Starter VPS loopt vast bij het maken van een snapshot
    • Mijn VPS reageert niet meer, wat nu?
    • Welke IP-adressen kan ik als DNS resolver instellen?
  • 7. Migratie