Is je beheerder onbereikbaar of op vakantie? Of ben jij die beheerder en wil je graag op vakantie? Sluit een Service Level Agreement (SLA) met ons af en verzeker jezelf van support bij calamiteiten. Ook handig voor algemene support, aangezien je altijd binnen het gestelde tijdsvak een antwoord krijgt van ons.
SLA 1 | SLA 2 | SLA 3 | |
Melden van storingen | 24/7 | 24/7 | 24/7 |
Netwerk monitoring | 24/7 | 24/7 | 24/7 |
Applicatie monitoring | ✘ | 24/7 | 24/7 |
UpdateS add-on | ✓ | ✓ | ✓ |
Toegang tot noodnummer | ✘ | ✘ | ✓ |
Opvolging van storingsmeldingen | kantooruren* | productie uren** | 24/7 |
Termijn | voor 17.00 uur bericht, voor 18.00 uur reactie | voor 22.00 uur bericht, voor 23.00 uur reactie | voor 22.00 uur bericht, voor 23.00 uur reactie |
Telefonisch support tijdens kantooruren | ✓ | ✓ | ✓ |
€27,50 per maand | €55,- per maand | €110,- per maand |
* Kantooruren zijn op werkdagen tussen 09.00 en 18.00 uur
** Productieuren zijn op werkdagen tussen 07.00 en 23.00 en in het weekend tussen 08.00 en 22.00 uur
Heb je al een SLA? Maak dan een melding via het control panel.
Voor je op vakantie gaat, nemen we graag even door wat er op de server draait en waar we op moeten letten. Uiteraard hebben we ook toegang nodig tot de betreffende server. Daarom hebben we graag even contact voor we de SLA afsluiten.