Technische ondersteuning

Hulp nodig?

Ben je tegen een probleem aangelopen waar je niet meer uitkomt? Heb je een klus uit te voeren, waar je liever je handen niet aan wilt branden? Heb je zelf geen tijd om een klus uit te gaan voeren en besteed je het liever uit? Onze engineers staan klaar om je verder te helpen.

Wij proberen iedereen zo goed mogelijk te ondersteunen. Maar om betrouwbare ondersteuning te bieden, bieden wij een Service Level Agreement (SLA) aan. Dan maken wij tijd vrij voor de oplossing van jouw probleem.

Supportverzoek

Voor supportverzoeken die cloud servers of software daarop betreffen graag aanmelden, onder de voorwaarden op deze pagina, via het controlpanel. Zo is je identiteit meteen geverifieerd.

Voor overige supportverzoeken, onder de voorwaarden op deze pagina, graag mailen naar support@directvps.nl of via de contactpagina.


Service Level Agreement

Heb je een SLA? Dan krijg je voorrang en helpen we je graag op weg bij het oplossen van je probleem. Kleine klusjes zijn inbegrepen, is er meer tijd nog dan nemen we even contact met je op.

Geen SLA, toch een klein klusje

Wil je een probleem laten oplossen of een klein klusje laten uitvoeren door één van onze engineers? Dat doen we graag! We hanteren hierbij een tarief van €20,- per 15 minuten tussen 09.00 en 18.00 uur. Buiten onze kantoortijden is dit €30,- per kwartier. Je neemt minimaal een half uur af. Tarieven zijn exclusief btw.

Grote klus

Betreft het een grotere klus? Dan maken we er een project van dat opgenomen wordt in onze planning. Samen bekijken we welke stappen genomen moeten worden om het gewenste doel te bereiken. We wegen de eventuele risico’s met je af, documenteren de te doorlopen route en na jouw akkoord gaan we voor je aan de slag. Op basis van het projectvoorstel bepalen we het aantal uren dat we hiervoor nodig hebben.