Zorgeloos op vakantie?

Service Level Agreement

Is je beheerder onbereikbaar of op vakantie? Of ben jij die beheerder en wil je graag op vakantie? Sluit een Service Level Agreement (SLA) met ons af en verzeker jezelf van support bij calamiteiten. Ook handig voor algemene support, aangezien je altijd binnen het gestelde tijdsvak een antwoord krijgt van ons.

Inbegrepen

Standaard inbegrepen
  • 24/7 netwerkmonitoring
  • 24/7 melden van storingen
  • Binnen 30 minuten gaat een engineer met een storingsmelding aan de slag
    (binnen afgesproken uren)
  • De UpdateS add-on
SLA 1
  • Opvolging van storingsmeldingen tijdens kantooruren
  • Algemene support: voor 17.00 uur gemaild, is voor 18.00 uur beantwoord
SLA 2
  • Opvolging van storingsmeldingen tijdens productieuren
  • Naast netwerkmonitoring ook applicatiemonitoring
  • Algemene support: voor 22.00 uur gemaild, is voor 23.00 uur beantwoord
  • Telefonische support tijdens kantooruren
SLA 3
  • 24/7 Opvolging van storingsmeldingen
  • Naast netwerkmonitoring ook applicatiemonitoring
  • Algemene support: voor 22.00 uur gemaild, is voor 23.00 uur beantwoord
  • Telefonische support tijdens kantooruren
  • 24/7 toegang tot noodnummer
Kantoor- & Productieuren

Kantooruren zijn op werkdagen tussen 09.00 en 18.00 uur
Productieuren zijn op werkdagen tussen 07.00 en 23.00 en in het weekend tussen 08.00 en 22.00 uur

Contact opnemen

Voor je op vakantie gaat, nemen we graag even door wat er op de server draait en waar we op moeten letten. Uiteraard hebben we ook toegang nodig tot de betreffende server. Daarom hebben we graag even contact voor we de SLA afsluiten.